4 דברים שחשוב לדעת על דלתות לחדרים

הכל פתוח? ממש לא. דלתות לחדרים הן חלק בסיסי מכל בית והיכולת להפריד בין החדרים, ליהנות מפרטיות ובידוד רעשים הופכת את החיים של כולנו לטובים הרבה יותר. איך לבחור דלתות פנים מוצלחות ולשדרג את הבית? כל המידע בכתבה 

"אהבה היא דלת פתוחה" הוא שיר האהבה שפתח את הסרט המיתולוגי של דיסני "לשבור את הקרח", שאולי אתם זוכרים בשם Frozen, ובעוד שהדימוי של דלת פתוחה לרווחה בהקשר רומנטי הוא מעולה, קשה לדמיין בית משפחתי או דירת שותפים שחיים בה בשלווה ללא דלתות פנים. בעוד שהצורך ברור וקשה למצוא בית שלא מצויד בדלתות, חשוב לדעת שלא כל דלת מעניקה לכם את כל התועלות שאתם מעוניינים בהן. אז איך להבטיח שבבית שלכם יהיו דלתות לא פחות ממעולות? מעולה ששאלתם. 

1. נראה טוב – אל תתפשרו על מראה הדלתות לחדרים

כולנו רוצים שהבית שלנו יראה טוב – שלנו יהיה נעים לחיות בו, לארח וליהנות ממנו לאורך שנים. בעוד שיש בחירות שאפשר לשנות בקלות (צבע הספה נמאס עליכם? אפשר להשקיע בריפוד שונה, מה שיהיה זול משמעותית מרכישת ספה חדשה) וכאלו שאפשר להחליף בקלות (השולחן בסלון מיצה את עצמו? במאות שקלים אפשר לקנות חדש ולקבל אותו עד לדלת הבית תוך יומיים-שלושה), קיימות בחירות שילוו אתכם ואת המשפחה שלכם לאורך שנים ואפילו אם תחליטו שאתם רוצים למכור את הדירה, יום אחד, בחירה שלהם יכולה להשפיע על שווי הבית. 

אחת מהבחירות המשמעותיות נוגעת למותג של דלתות פנים לבית. אנחנו יודעים, קל לקחת אותן כמובנות מאליהן, בתור מי שמובילות אותנו מחדר אחד לשני, אבל כשחיים בבית ומארחים בו, הדלתות הן חלק ממה שאנחנו רואים ומשתמשים בו. מספיק להתארח פעם אחת אצל חבר שיש לו דלת שקשה לטרוק או כזו שלא משתלבת בעיצוב הבית כדי להבין שהבחירה משמעותית. 

כשמדברים על דלתות, צריך לקחת בחשבון לא רק את עלות דלתות הפנים, אלא גם את ההתקנה, שיש לה עלות לא מבוטלת. איש לא מעוניין להזמין מתקינים ולשלם להם עבור שינויים בגלל בחירה פזיזה, כזו שהוא לא חשב עליה מספיק. 

ההמלצה שלנו: בכל הנוגע לציורים על הקירות או דקורציה על שולחנות, אפשר להתפרע ולשנות את הבחירות שלהם בקלות, במהירות ובזול, אבל בכל הנוגע לדלתות, עצרו לחשוב קדימה. 

2. נשמע טוב – על יכולות הבידוד של הדלתות שלכם

אם אי פעם ביקרתם בבית של חבר או התארחתם בבית מלון שבהם היה בידוד גרוע בין החדרים, אתם כבר יודעים עד כמה יכולות הבידוד משמעותיות. לא צריך שיהיה בבית שלכם ילד שמנגן על תופים או גיטרה חשמלית כדי להזדקק ליכולות בידוד. כולנו רוצים ליהנות מפרטיות, מהיכולת לשוחח וליהנות מהחיים גם אחרי שחלק מבני הבית כבר הלכו לישון ולא פחות חשוב – להיות מסוגלים לעבוד מהבית, במידת הצורך, ולהתחבר לשיחות שבהן ישמעו ר-ק אותנו ולא את הילדים מבקשים בקולי קולות לאכול פיצה לארוחת הערב.

הדלת שומרת על ראש שקט ושיחות שקטות ומאפשרת לכם ליהנות מחדר שיהיה 100% פרטי, בלי שום חששות להפרעות. 

בחברת חמדיה מקפידים על דלתות שקטות במגוון רמות בידוד אקוסטי עד 34 דציבל. הדלתות האקוסטיות של חמדיה  עשויות ממספר שכבות מבודדות של חומר אקוסטי מיוחד ,. הן  מצוידות באטם גומי כפול וסף אקסוטי תחתון איכותי ומתכוונן. 

3. נטרק טוב - טריקה שקטה

כשאנחנו חיים את החיים שלנו, עוברים מחדר לחדר בחיפוש אחר חפץ מסוים, סוגרים את חדר האמבטיה כדי ליהנות מפרטיות או רוצים לסגור לילדים את החדר, כדי לא להפריע להם, אנחנו יכולים לטרוק את הדלתות, בעדינות כמובן. 

"מה הסיפור, דלתות יכולות להיטרק, מה החוכמה בדלתות נטרקות?", אתם עשויים לשאול, ובכן, דלתות נטרקות איכותיות הן בחירה מעולה בזכות מספר יתרונות:

כשמדברים על טריקה שקטה, מתכוונים למעשה למנעול מגנטי שבשונה מהמנעול המכני המסורתי, אין בו לשונית קבועה שנטרקת. מנעול מגנטי הוא בעל מראה אסתטי ומינימלי. יתרונו מעבר לשקט שבטריקה הוא שלא חייבים להוריד את הידית עד הסוף בכדי לסגור את הדלת כפי שהיה במנעול המכני. המנעול המגנטי מגיע עם שלושה סוגי נעילה- תפוס/פנוי, מפתח אפס והכנה לצילינדר. המנעול המגנטי מגיע עם הכנה לידית דוך. הדלתות של חמדיה מגיעות עם ידית בורג דוך שאיננה מתפרקת כמו ידיות אחרות בשוק הדלתות. 

4. חיים טוב – דלתות איכותיות שעמידות לאורך שנים רבות

ייתכן שבעוד 10, 20 או אפילו 30 שנים, כשתרצו לשפץ את הבית ותתחילו לחשוב על שינויים ושדרוגים, ואז, סביר בהחלט להניח שהדלתות יהיו אלו שתרצו להשאיר, בזכות האיכות והמראה המרשים שלהן. אז נכון, דלתות הן רק חלק אחד ממכלול שלם של ריהוט ואבזור שצריך לבחור לדירה החדשה, אבל אם תבחרו נכון, מדובר בבחירה שתשרת אתכם לאורך שנים רבות. 

הדלתות מבית חמדיה מציעות סטנדרט איכות גבוה, לצד שירות ללא פשרות. אנחנו יודעים, לעיתים תהליך של שיפוץ בית או בנייה מ-0 עלול להיות מורכב – שלל ספקים שתלויים אחד בשני, דד-ליינים ובלת"מים מרעישים, אבל יש גם חדשות טובות – בחירה בספק דלתות טוב תעניק לכם שקט, לא רק בחדרים המבודדים, אלא גם בתהליך של בחירת והתקנת הדלתות לשביעות רצונכם. 

מלאו את הפרטים ונציג מבית חמדיה יחזור ויסייע לכם להתחיל למצוא את הדלתות המושלמת עבורכם.