מה לדלתות כניסה ופנים ולעיצוב הבית?

בתהליך עיצוב הבית יש חשיבות מאוד גדולה לבחירת הדלתות, גם משום שהדלתות הן בעלות שטח פנים גדול, קצת כמו הרצפה, הקירות או המטבח בנוסף דלת הכניסה היא האלמנט העיצובי הראשון שאליו נחשפים, ואי אפשר להתעלם ממנו. יתרה מכך שבשנים האחרונות ענף הדלתות עבר שינויים רבים המאפשרים לדלתות להיתפס כרהיט עיצובי דומיננטי המתכתב עם כל החלל.



דלתות כניסה ופנים תואמות היוצרות שפה אחידה בבית

מהיום אתם יכולים לשלב את עיצוב דלת הכניסה עם דלתות הפנים. "דלתות חמדיה" מציגה תפיסה חדשנית אשר יוצרת התכתבות וסינרגיה עיצובית בין דלת הכניסה לבין דלתות הפנים. כך למשל לפני מספר חודשים הושקה קולקציית MOON המרהיבה אשר כוללת דלת כניסה התואמת בחריצה שלה לדלתות הפנים MOON-LIGHT.

כבר ממבט ראשון קולקציית ה-MOON מעוררת סקרנות ומחשבה בזכות המראה העתידני, הידית ההייטקיסטית והקווים החדים. המרקם המגורען, כמו גם פלטת הגוונים הקרירה ממנה ניתן לבחור את צבע הדלת, יוצרים רף ציפייה גבוה כבר מרגע הכניסה לבית. את העיצוב הפנימי של דלת הכניסה, המשלב חריטה א-סימטרית, ניתן לשלב בעיצוב דלתות הפנים, ובכך ליצור שפה עיצובית אחידה בחלל הבית.

 

דלת כניסה MOON דלת פנים LIGHT-MOON
דלת כניסה MOON דלת פנים MOON-LIGHT

 

דלתות עם אמירה חדשה ונוכחות לפי סגנון העיצוב של החלל

ל"דלתות חמדיה" מגוון גדול של דלתות כניסה ופנים המתאימות לסגנונות עיצוב רבים: מודרני, כפרי, טבעי, תעשייתי ועוד. אדריכלים ומעצבי פנים רואים בדלתות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, שמשדרג את המראה כולו, ויכול להתכתב עם כל סגנון שתבחרו.

הקולקציות החדשות של "דלתות חמדיה", מבטאות את הטרנדים העיצוביים האחרונים בעולם הדלתות. כך למשל קולקציית HIGHLINE שהופכת, לראשונה בישראל, את דלתות הפנים לרהיט עיצובי בחלל החדר ולכל פתיחה שלהן נלווה אלמנט ההפתעה. סקרנים?

נסביר: הדלתות של הקולקציה הכה מיוחדת הזו הן עם נוכחות ואמירה מדויקת, נגיעה צבעונית עדינה ושילוב גוונים אלגנטיים. השילוב המתוחכם שבין דלת נקייה מחריצים ואחידה במראה, קאנט בגוון הידית, וידית המתאפיינת בקו נקי ואלגנטי, הופכות את המראה של הבית למתוחכם ומקורי. זהו החיבור האולטימטיבי בין הקלאסי לעכשווי עם גוונים אהובים ואל-זמניים, כמו: זהב ושחור.

 

דלת פנים HIGHLINE דלת פנים HIGHLINE
דלת פנים HIGHLINE דלת פנים HIGHLINE

 

קולקציה חדשה נוספת שיוצאת מהקופסה ומבטאת חדשנות בעולם דלתות הפנים, היא NOK.

הקולקציה 'יוצאת מהקווים' עם חריטות אלכסוניות וקווים שבורים המתחברים יחד ונותנים לדלת ולכל החלל מראה מינימליסטי ועדכני. החריטות הייחודיות מתכתבות עם ידית הדלת ומתייחסות אליה כאל פריט עיצובי משלים. התוצאה? דלתות שמחדשות ומרעננות את קווי החריטה המוכרים. 

 

טרנדים ומגמות לשנת 2023 בעולם הדלתות

רגע לפני שאתם בוחרים את דלתות פנים או כניסה שלכם, כדאי להתעדכן בכל הטרנדים והמגמות החדשות בתחום הדלתות, בעיקר אלה שהן אל-זמניות.

בין המגמות האחרונות ניתן למנות: דלתות קו אפס בדלת הכניסה המשלבות חיפוי זהה לאורך הקיר, דלתות קו אפס בדלתות הפנים למראה אחיד, צירים נסתרים, שילוב ויטרינות שקופות להכנסת אור שמש בדלתות כניסה, שילוב משרביות בדלתות הכניסה וכן דלתות מבודדות רעש ULTRA QUIET, המיועדות בעיקר לחדרי שינה וחדרי עבודה.

 

טכנולוגיית ULTRA QUIET PRO בדלת השקטה בישראל - כך זה עובד

"דלתות חמדיה" השיקה לאחרונה את העידן החדש של דלתות הפנים - ULTRA QUIET PRO המבוססות על טכנולוגיית ULTRA QUIET, פטנט בינלאומי בלעדי רשום לבידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר - 33 דציבלים באמצעות מילוי אקוסטי רב שכבתי ייחודי. אלפי לקוחות שכבר רכשו את הדלת האקוסטית בטכנולוגיית ULTRA QUIET מדווחים על איכות חיים חדשה - סוף סוף אפשר לישון, לעבוד ולקרוא ללא הפרעות, במרחב אינטימי ורגוע.

היתרון הגדול של  ULTRA QUIET SILENCE 28 דציבלים עם הפטנט הבלעדי, הוא שניתן להזמין את הדלת גם מדגמי קולקציות הדלתות המעוצבות החדשות כדוגמת MOON-LIGHT שהושקה באולמות התצוגה לאחרונה. בנוסף ניתן להזמין בכל גווני מניפת טמבור, עם חריטות או בגווני עץ, לקבלת קו עיצובי אחיד בבית.

דלתות פנים מעוצבות הן חלק מהתפיסה העיצובית של כל חלל, וב"דלתות חמדיה" יש לדלתות ערכים נוספים ובלתי מבוטלים ולכן ראוי להקדיש להן את מלוא תשומת הלב.

 

20240820110630.215.jpg

20240820110713.466.jpg