למה לקוחות אוהבים את דלתות חמדיה? חוות דעת, המלצות - לקוחות ממליצים ומספרים

מה הופך דלת בבית לכזו שאוהבים ואפילו ממליצים עליה? מוזמנים להתרשם מתגובות של אנשים שבחרו בעצמם בדלתות חמדיה, כדי להבין ממה בדיוק הם נהנים ומה הפרמטרים המשמעותיים בבחירת דלת, לטווח הקצר וגם הארוך. 

המתקינים המקצועיים

דלת יכולה להיות איכותית ויפה, אבל התאמה מושלמת בין הדלת לבין המשקוף, מחייבת עבודה של בעל מקצוע איכותי, מיומן ומנוסה, שידע להתאים את הדלת בצורה מושלמת, ואף להתמודד עם אתגרים בלתי מתוכננים באופן מושלם. הן המודדים והן המתקינים שלנו, הם מקצוענים אמיתיים, שמבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. לא פחות חשוב מכך - אנחנו מקפידים לבחור את המקצוענים הנחמדים ביותר, שראויים לפגוש את הלקוחות שלנו פנים אל פנים, בביתם.

 - "חייבת לציין את השרות המעולה שקיבלתי מרפאל ועופר, הסבלנות והמקצועיות עד שסגרתי עסקה. פשוט שרות VIP" (יהודית שער).

 - "דני המתקין שלנו היה מאוד פדנטי בעבודתו ומאוד אדיב. ממליצה על החברה הזאת בלב שלם" (רוני בוכמן-רונן).

 - "תודה מיוחדת לאדיר (כשמו ,כן הוא) שהתקין את הדלתות. הגיע בזמן, עבד באופן מקצועי, מדוייק, באדיבות וסבלנות" (אריק אשכנזי).

 

לקטלוג דלתות חמדיה

הבידוד המירבי

זה כבר ידוע שדלתות חמדיה מצטיינות בבידוד האקוסטי הגבוה שלהן. קשה להאמין עד כמה. לכן, אי אפשר שלא להיות מופתעים לטובה מבידוד הרעשים המעולה, כשמתנסים באופן אישי, בסביבה הטבעית, בהתמודדות אל מול הרעש המוכר.

בידוד שמספיק טוב למשפחה של נגנים: "כאב לארבעה ילדים ששלושה מהם גרים עדיין בבית - האחת מעבירה שיעורים באינטרנט, אחד מנגן בגיטרה חשמלית ואחת שרה ומנגנת בגיטרה - הבידוד של דלתות הפנים היה נושא חשוב וכאוב, שגרר חיכוכים בין יושבי הבית. לאחר החלפת ארבע דלתות פנים בדלתות אקוסטיות של דלתות חמדיה בא לציון גואל - הדלתות מבודדות רעשים באופן מרשים (כמצופה ממחירן) והשקט חזר למחוזותינו. תודה לניר מסניף ראשון לציון על הטיפול המקצועי והמסור". (יוני פולינגר, ראשון-לציון)

דלתות אקוסטיות מעולות: "הדלתות האקוסטיות ממש עושות את העבודה!" (חנה, מעוז חיים) 

 

מראה הדלת

לדלת, חיצונית ופנימית כאחד, יש כמה פונקציות: תחימה, בידוד רעש, בידוד טמפרטורה... אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בפריט עיצובי שנמצא לנגד עינינו בכל דקה שאנחנו נמצאים במחיצתה. חשוב שדלת תהיה יפה, ושהמראה שלה גם יתאים לחללים שסביבה.

 - "הדלת יפה, איכותית ומשדרת יוקרה. אני מאוד מרוצה." (לימור מרמת-גן)

 - "הדלתות נראות טוב ושינו לנו את חזות הבית! (משפחת מוזס, מודיעין)

 - "דלתות יפות, מתקין תותח, שירות מצוין". (דורית חכימי-אוזי) 

 

הליווי האישי לאורך כל הדרך

אנחנו מאמינים בליווי של הלקוח מרגע הכניסה לאולם התצוגה (הפיזי והמקוון כאחד), ועד לסיום ההתקנה, עם כל התחנות והנציגים שלנו שהוא פוגש בדרך – החל בנציג המכירות שמסייע לו בבחירת המוצר הנכון, דרך המודדים ועד המתקין, שמוודא שהכל לשביעות רצון הלקוח.

 - "חייבת לשבח את אולם התצוגה בראשלצ. הגענו מספר פעמים לחנות והתקשרנו לא מעט וניר מנהל הסניף תמיד הסביר פנים ושירת אותנו בחיוך, אפילו כשהגענו דקות ספורות לפני הסגירה ניר לא האיץ בנו ודאג לענות על כל שאלותינו". (לימור מוזס)

- "לאחר פגישה בסניף ירושלים סגרנו רכישה של 12 דלתות. אני חייב לציין שכל אנשי הצוות שנגעו בעיסקה נתנו שירות מעולה. מנהל הסניף ואיש המכירות היו אדיבים מאוד. הגברת הגר בתיאום ושירות היתה סובלנית ונינוחה. עבד הבחור שלקח מידות...מקצועי מאוד. זכי המתקין אדיב מקצועי ונעים". (דרור אליטוב).

דלתות איכותיות וצוות מקצועי ושירותי, שמלווה את הלקוח לכל אורך הדרך החל מהמפגש הראשון, הם אלה שעושים את ההבדל עבור הלקוחות שלנו. שמחנו לפתוח לכם דלת ולשתף אתכם בחוויות שלהם.

צפו בהמלצות נוספות של לקוחות דלתות חמדיה >>