כל דלתות הפנים שלנו:

20240701130251.371.png 20240701130252.887.png 20240701130252.386.png 20240701130251.873.png
עמידה בתו תקן מבודדות רעשים התאמה אישית עמידות במים

כיום אנחנו יודעים שדלתות הפנים מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, המסדרונות והחללים הציבוריים בו. בשנים האחרונות, לצד פיתוחים טכנולוגיים, אנחנו מובילים גם פיתוחים עיצוביים אלגנטיים בדלתות הפנים: חריטה כהה, אלמנטים עיצוביים כמו פסי ניקל, דלתות גבוהות (2.37 מ'), דלתות המשלבות משקוף קו אפס, ועוד.

אם אתם רוצים להעניק לבית שלכם מראה יוקרתי ואלגנטי, משקוף ציר נסתר הוא פתרון מעולה. הוא גם אלגנטי למראה וגם מאפשר לכם לנצל את חלל החדר באופן מקסימלי, מבלי שמראה הדלת – פתוחה או סגורה יפריע בעין.

מרבית הדלתות בשוק הן בגימור פלץ (Falz, גרמנית כבר אמרנו?) - גימור עם מגרעת. מדובר במעין מדרגה בשולי הדלת המשתלבת במשקוף בעת הסגירה כשבצד השני הוא חלק.

לעומת זאת, דלתות צירים סמויים הן בגימור שטופקנט: זהו גימור ללא מגרעת מדורגת, כך שהדלת כולה נכנסת בתוך שקע המשקוף ומתיישרת בצד הפנימי בקו אחד עם המשקוף. בדלת מסוג זה המשקוף הוא ישר ונראה זהה בשני צדי הקיר. הדלת מתחילה בדיוק איפה שמסתיים המשקוף ואין חפיפה ביניהם. צירים סמויים מחברים בין הדלת למשקוף, אלא שבשונה מצירי פייפ, כשהדלת סגורה הצירים אינם נראים.

דלתות ציר נסתר של חמדיה

בעולם דלתות הציר הנסתר קיימים מגוון צירים סמויים. חלקם זולים ואינם איכותיים. אנחנו, בדלתות חמדיה, מציעים דלת המשלבת ציר איכותי ומתכוונן ברמה הגבוהה ביותר, המגיע בגוון לבן, שחור וכסוף (ניקל). מלבד היותו יפה ומעוצב, יש לציר יתרון פונקציונלי - הוא  מחזיק מצוין את משקל הדלת, אין צורך לשמן אותו והוא אינו חורק.

דלתות הפנים שלנו עם צירים סמויים מגיעות עם הלבשות משקופים מסוג פרימיום, הן ישרות ומתכווננות ומעניקות מראה אלגנטי, מרשים ויוקרתי.

מה חשוב לדעת על דלתות פנים עם ציר נסתר?

  • דלתות צירים נסתרים עמידות לנזקי מים, בהתאם לתעודת האחריות.
  • כנף הדלת הינה במילוי פלקסבורד ואינה מפלסטיק חלול.
  • כנף הדלת מגיעה במגוון צבעים, ביניהם הלבן והשמנת הקלאסיים, וכל גווני מניפת טמבור.
  • תוכלו להוסיף לדלת חריטות שונות לקבלת מראה ייחודי.
  • צד הצירים ישר וניתן לפתוח את הדלת עד כמעט  180 מעלות ללא התאמה מיוחדת, כך שהחלל פנוי ומרווח יותר.
  • דלתות עם צירים סמויים יכולות להגיע בגובה של עד 2.37 מ'.