דלתות פנים מיוחדות שיעצבו לכם את הבית

כשמדובר בדלתות פנים, רבים תוהים כיצד לבחור את הדלתות המתאימות ביותר לבית. הסיבה להתלבטות נובעת מתוך שיקולים שונים שיש לקחת בחשבון לפני הקנייה, כאשר השיקול העיקרי והחשוב ביותר הוא העיצוב שצריך להתאים למראה וסגנון הכללי של הבית. בזמן ששאר השיקולים נוגעים לתחזוקה ולעמידות הדלתות (סוגי החומרים, האיכות וכו').


כדי לסייע לכם לבחור את הדלת המתאימה לכם ביותר, ריכזנו בשורות הבאות מספר דלתות פנים מיוחדות ובעלות תכונות מגוונות שיגרמו לבית שלכם להיראות כמו חלק מקטלוג. להלן 5 סוגי הדלתות הנבחרות שכדאי שתכירו:   

 

  1. דלתות אקוסטיות

אתם יכולים לשכוח מהימים שבהם היינו שומעים מוזיקה רועשת שבוקעת מחדרי הבית השונים. היום יש דלת פנים מיוחדת ואקוסטית שמבודדת רעשים. הודות  לטכנולוגיה מתקדמת שנקראת ULTRA QUIET,  מתאפשר לערוך בידוד בין חדרי הבית השונים. פטנט זה מאפשר לדיירי להתנהל ברחבי הבית ללא הפרעות, באינטימיות וברוגע.
הדלת בעלת פטנט ייחודי זה ניתנת לעיצוב בהתאם לסגנון האישי שלכם. כך שניתן למצוא אותה בשלל עיצובים ובכל גווני הצבעים שקיימים על מניפות צבעי טמבור.

  1. דלתות צבעוניות לכבוד הסתיו

עכשיו זה הזמן המתאים ביותר להתחדש עם דלתות פנים מעוצבות וצבעוניות, רגע לפני שהסתיו מגיע. בחירה בדלתות צבעוניות בגוונים סתוויים, תשרה בבית שלכם תחושה של חמימות ונעימות.
דלת פנים לא צריכה להיות מלאה בעיטורים וחריטות בשביל שניתן יהיה להגדיר אותה כמיוחדת, מספיק שהדלת תהיה צבועה בצבע אחיד שמושך את העין ומבליט אותה משאר חלקי הבית.
רגע לפני שתיגשו לבחור את הצבע המתאים ביותר עבורכם, כדאי שתדעו שהדלתות הצבעוניות נצבעות בתוך תנור וניתן לבחור את הצבע המתאים לכם מתוך מגוון המניפות של טמבור.
אספנו עבורכם כמה צבעי שלכת הייחודיים ביותר למקרה שאתם מתלבטים בין כמה צבעי הסתיו:

צבע אדום ארגמן - אם אתם מחפשים דלת פנים מיוחדת, מצאתם אותה. דלת בצבע אדום ארגמן תגרום לבית שלכם לקבל חיות. הצבע האדום מתאים למי מכם שמשלבים בעיצוב הפנים שלהם ריהוט בצבעי חרדל וחום. אם טרם התחדשתם עם ריהוט מתאים, זה הזמן שלכם להתאים את הריהוט החדש לדלת הפנים בצבע ארגמן.

צבע ירוק בקבוק - דלת פנים בצבע ירוק בקבוק משרה אווירה של טבע ברחבי הבית. אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשי טיולים, כחובבי טבע, הצבע הירוק עשוי להתאים לכם במיוחד. כדי לשלב את דלתות הפנים עם הריהוט הקיים, אנו ממליצים לשלב גווני סגול חציל ושמנת.

צבע חום אדמה - בחירה בדלתות פנים בצבע חום אדמה תגרום לכם להרגיש חמימות בכל אזורי הבית. היתרון המשמעותי של דלתות בצבע זה הינה העובדה כי ניתן להתאים להם כל צבע חם אחר, החל משמנת ועד שחור.

  1. דלתות הזזה

בעת עיצוב הבית עם דלתות פנים מיוחדות, אנו נדרשים לקחת בחשבון פרמטרים שונים, כאשר הנוחות היא אחת הבולטות שבהם. בחירה בדלתות הזזה נחשבת לאסתטית במיוחד ופונקציונאלית. מדובר בבחירה שממקסמת את שטח של החדרים השונים בבית, מכיוון שזו מנצלת יותר את שטח הקיר ואינה גוזלת שטח מהחדר הקיים. דלת הזזה הינה דלת פנים מיוחדת שמככבת בעיקר בחללים קטנים, כאשר הבולטים שבהם הן לחדרי שירותים ואמבטיה, סטודיו וחדרי ארונות. 

  1. דלתות לבנות

דלת פנים מיוחדת יכולה להיות גם הדלת הפשוטה ביותר והמוכרת עבור רבים. מדובר כמובן בדלת לבנה שמתאימה למי מכם שמעוניינים בעיצוב בהיר. ניתן למצוא בדלתות הפנים המעוצבות בצבע לבן את המראה המינימליסטי - דלתות מסוג זה נחשבות לבעלות מראה נקי ומינימליסטי ותורמות להשארת אנרגיה רגועה ושקטה ברחבי הבית.

דלתות פנים מעוצבות בצבע לבן הן לא אותן דלתות משעממות ומונוטוניות שאתם מכירים מפעם. ניתן לבחור ממגוון עיצובים וחריטות שונים שיגרמו לדלת להיות ייחודית.

  1. דלתות מעוצבות

בעת רכישה של דלתות מעוצבות, מתאפשר לכם לעצב בעצמכם את הדלת על כל מאפייניה. אתם יכולים לבחור בין מגוון פרמטרים שונים, למשל מגוון צבעים, טכנולוגיית ULTRA QUIET, חריטות וכו.

אלו היו 5 הדלתות הנבחרות שיגרמו לבית שלכם להיראות מיוחד במינו.
כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים החשובים אודות דלתות פנים מעוצבות וייחודיות, נותר לכם רק לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם.