דלתות פנים גבוהות - דלת המגיעה לכ-2.40 מטרים

בחמדיה פותחים לכם דלת אל פוטנציאל עיצובי ופרקטי גדול במיוחד, המותאם לחללי פנים גדולים וגבוהים בבית ובמשרד.

מחשבה רבה מושקעת בבחירת הדלת המתאימה לבית ומשרד. דלתות פנים נותנות מענה הרבה מעבר לצורך בפרטיות וחלוקת חללים, והן תורמות רבות לעיצוב המראה של הבית והמשרד ואף מייצרות פתרונות פרקטיים כמו בידוד רעשים.

רוב הדלתות בשוק הישראלי מיוצרות בגובה של עד 2.10 מטר, גובה סטנדרטי זה מבטיח מעבר של בני אדם בצורה בטוחה והתאמה פרופורציונלית לתקרת הסטנדרט בגובה 2.70 מטר.

היכנסו לקטלוג דלתות הפנים של חמדיה >>

ההיסטוריה של הדלתות הגבוהות

בעבר היה שימוש רב בהרבה בדלתות גבוהות. הבנייה הרוויה של היום והבנייה לגובה היו פחות נפוצות. חוסר המגבלה בגובה אפשר עיצוב ובניית מבנים ובתים בעלי תקרות גבוהות מאוד - כסטנדרט. כך הפך השימוש בדלתות גבוהות לנחוץ גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה פרקטית.

סיבות לשימוש בדלתות גבוהות

מבחינה אסתטית - דלת בגובה סטנדרטי בתוך חדר/מבנה גבוה מאוד יכולה להעלם ויזואלית ואף לפגוע בחוויה האסתטית של החלל הכללי. 
בעבר הלא רחוק, אנשים שרצו לשדרג את ביתם עם דלתות גבוהות נאלצו לפנות לנגר שבנה את הדלתות במיוחד עבורם, וגבה מחיר מאד יקר. היום דלתות גבוהות מיוצרות במפעלים תעשייתיים במחיר שווה לכל נפש.  

מבחינה פרקטית - מבנים גבוהים ורחבים המשמשים לציבור רחב צריכות להיות גבוהות ומרווחות להתניידות קלה ונוחה יותר וגם לצורך מעברי אוויר טובים יותר. כמו כן, חלל גדול ילווה בדלתות גבוהות מאחר ובדרך כלל גם יעוצבו ברהיטים כבדים וגדולים ועל מנת לנייד אליהם פנימה והחוצה יש צורך בפתחים גדולים וגבוהים. 

הדלתות של חמדיה

אם אתם זקוקים לדלתות פנים המיועדות למבנים עם חללים גדולים ותקרות גבוהות, לדלתות חמדיה מגוון דלתות הפנים הגדול ביותר בארץ וכולל גם בדלתות בגובה סטנדרטי, ועכשיו גם דלתות בגובה שבין 2.15-2.40 מטר.

בין אם מדובר בווילות, פנטהאוזים או דירות יוקרה, ובין אם סגנון העיצוב הוא קלאסי, כפרי או מודרני, השאיפה היא להתאים את הדלתות לעיצוב הכולל של המרחב מאחר והחללים המשותפים רחבים, והחדרים הם גדולים משמעותית מאשר בדירה סטנדרטית, כך שנדרשת שמירה על פרופורציה נכונה וקו עיצובי אחיד.

בקולקציית הדלתות של דלתות חמדיה תמצאו דלתות בכל גובה שבין 2.15 ועד 2.40 מטר. מלבד הגובה המרשים שלהן, היו בטוחים שהן משפיעות על העיצוב ולא רק נבלעות בו:

  • הן אלמנט יפה ובולט בזכות עצמן.
  • חלל הקיר שמעל הדלת מלא ומעוצב ולא ריק וחשוף.
  • הן תורמות לניצול מקסימלי של המרחב.
  • הדלתות ישתלבו בשאר האלמנטים שמלבישים את הבית - גרמי מדרגות, תמונות מרשימות, גופי תאורה, חלונות גדולים שמכניסים אור טבעי, ספריות גדולות ועוד.

מה חשוב לדעת על הדלתות הגבוהות שלנו?

  • כחלק מסדרת אקוה דור+, הן עמידות למים בזכות סגסוגת פולימרית של כ-7 ס"מ בתחתית הדלת (WPC), הדבקים בהן עמידים למים, והן מגיעות עם אחריות של 8 שנים לנזקי מים ל-7 ס"מ התחתונים.
  • משקוף הדלת עשוי מעץ מלא רב שכבתי ולא פלסטיק חלול, כך שבידוד הרעשים גבוה מאד.
  • מילוי הדלת הוא פלקסבורד, כך שהדלת חזקה, מסיבית, ומבודדת מבחינה אקוסטית ותרמית.
  • הפורמייקה היא עבה וחזקה במיוחד, עמידה לשריטות ופגיעות, חלקה ולא מחוספסת.
  • מבחינה עיצובית: הדלת מגיעה צבועה בלבן ושמנת קלאסיים או בכל צבע שתבחרו ממניפת צבעי טמבור, בדגם חלק או עם חריטות, ועם צירי פייפ או צירים סמויים שמוסיפים עוד יותר יוקרה, אלגנטיות ונקיון עיצובי. העושר והמגוון הענקי של עיצובי הדלתות שאנו מציעים יתאים לכל דירה ולכל אווירה שתרצו לשדר: יוקרה ופאר, חום ואינטימיות או תחכום וחדשנות.

אז לאלו מכם שמכוונים גבוה ומחפשים דלתות פנים גבוהות בעיצוב מרהיב וייחודי בואו ותתקדמו לדלתות חמדיה.

היכנסו לקטלוג דלתות הפנים של חמדיה >>