דלתות מעץ המותאמות לעיצוב הבית

מתכננים עיצוב של דירה חדשה או שיפוץ של הדירה הקיימת? אספנו עבורכם מספר המלצות לעיצוב כל אחד מהחללים בבית, ואלמנטים נוספים שכדאי לקחת בחשבון במהלך העיצוב. הביטו בקטלוגים שונים הכוללים עיצובי פנים, ותראו כיצד כל אחת מההמלצות משתלבת במראה הכולל של הבית.

עיצוב האמבט והמטבח

החדרים החשובים ביותר בבית, כפי שמעידים סוכני הנדל"ן לא אחת, הם האמבטיה והמטבח. לכן מומלץ להקדיש להם את מירב התקציב והתכנון. בחרו מטבח שישדר עיצוב נקי וחמים המתאים למשפחה שלכם. אם החלל מאפשר, מומלץ להוסיף למטבח גם אי לבישול. ישנם מגוון סגנונות עיצוב מובילים כיום, המשלבים חומרים טבעיים כמו: עץ, זכוכית ומתכת שיוצרים אווירה כפרית ונעימה למטבח.

עיצוב הסלון

החדר הבא שכדאי לתכנן הוא הסלון שלכם. בחרו היכן יהיו פינות הישיבה מול הטלוויזיה, ואם ניתן הוסיפו גם פינת אירוח נוספת עם שולחן אוכל. בסלון כדאי לתכנן את הריהוט בהתאם למרחב העומד לרשותכם, ולהשאיר מרווח מספיק לתנועה נוחה בחדר. בשלב הבא נסו לראות אם תוכלו להעצים את כמות האור הטבעי הנכנס לבית במהלך היום באמצעות וילונות שקופים, ולהוסיף תאורה מלאכותית לשעות הערב.

אפשר לבחור צבע שיהיה הגוון השולט בסלון. אם אתם בעלי אופי סולידי תוכלו לבחור גוונים מקשת הצבעים הסולידית: חומים, שחורים ולבנים. אם אתם רוצים להעניק לסלון מראה קליל יותר, בחרו צבע אחד או שניים שישתלבו בגוונים האלה ושלבו אותם בכריות הספה, בווילונות ובאקססוריז המונחים על שולחן הסלון.

 

עיצוב חדרי השינה

חדרי השינה בבית הם המרחב שבו תסיימו כל יום ותתחילו יום חדש. לכן כדאי לעצב אותם בהתאם לסגנון האישי שלכם. בחרו את הקיר שישמש רקע למיטה ולשידות לצידה. תוכלו להעניק לו גוון מיוחד או להשתמש בטפט עם טקסטורה מודרנית כדי לחזק את הנוכחות של הקיר. לאחר מכן, הוסיפו וילונות בגוון השולט בחדר על גבי החלון, ושלבו את צבע הווילון בעוד אלמנט בחלל כמו שטיחון קטן ליד המיטה או אחת מדלתות הארון. את שאר הדלתות מומלץ לעצב עם מראות כדי לגרום לחלל להראות גדול יותר.

דלתות מעוצבות מעץ המתאימות לחלל

עיצוב חלל הבית מורכב משילוב הרמוני של שש פאות בכל חדר: התקרה, הרצפה וארבעת הקירות. כאשר מתכננים את הקו העיצובי של הבית, אנו נוטים לחשוב על הריצוף, צבעי הקירות, החלונות שיעניקו את האור הטבעי לבית והריהוט בתוכו. יחד עם זאת, קיים אלמנט אחד שיכול להעניק לבית מראה יוקרתי, קלאסי או מודרני ונועז - דלתות הכניסה לכל חדר. כיום נהוג לא להתפשר על דלתות עץ פשוטות, אלא להוסיף טאץ' מיוחד משלכם לדלת באמצעות מאפיינים שונים. נכיר אותם בקצרה.

החומר ממנו בנויות דלתות הפנים

עיצוב אורבני יכול לשלב דלתות עשויות מתכת, המעניקות מראה תעשייתי מעט לבית, או דלתות עץ המעניקות חמימות. בעבר דלתות העץ היו רגישות מאד לנוזלים, ולכן בחדרים הרטובים היו נמנעים משימוש בעץ טבעי. כיום אפשר למצוא דלתות פנים הצבועות בחומר שמעניק להן עמידות גבוהה יותר ללחות ולמים. דלתות מעוצבות באמבט ישולבו בדרך כלל בחלונית מעט שקופה בחלקן העליון כדי שניתן יהיה לדעת אם מישהו משתמש בחדר לפני התאורה.

מגוון רחב של עיצובים וגוונים

שילוב של מספר חומרים, טקסטורות מעניינות ואין ספור גוונים, מאפשרים להתאים את דלתות הפנים בבית לכל אחד מהחדרים. אפשר לבחור בעיצוב אחיד לבית כולו או להתאים את הדלתות לגוונים השולטים בחדר. בנוסף, כיום צד אחד של הדלת יכול להיות בצבע ובעיצוב שונה לחלוטין מהצד השני כדי להתאים לחלל המסדרון מחד, ולחלל הפנימי של החדר מעברה השני של הדלת מאידך.

לסיכום, באמצעות מספר המלצות תוכלו לעצב בעצמכם את הבית ללא עזרתו של מעצב פנים. חשוב ליצור חלל הרמוני ולשלב בין הריהוט, גווני הבית והאקססוריז שבו כדי לשוות לכל החדרים בבית תחושה אחידה. נסו להוסיף דלתות מעוצבות לחדרים הפנימיים שידגישו את הטאץ' האישי שלכם ויוסיפו מראה יוקרתי לבית. 

לקטלוג הדלתות המעוצבות של חמדיה