דלתות מעוצבות למקום העבודה - שדרוג עם דלתות פנים

כל מקום עבודה הוא מקום שיש בו מתחים רבים, אינטרסים מנוגדים ופוליטיקה. לעיתים ניתן לומר ששוק העבודה הוא כמו ג'ונגל בו כל אדם נלחם על מקומו. ההבדל הגדול בין החברה האנושית ובין הג'ונגל של החיות הוא אמצעי התבונה והחבירות שלה.

אחת הדרכים להפוך כל חברה אנושית או כל מקום עבודה למקומות תרבותיים יותר היא בנייה של גבולות בתוך החברה.

גבולות אלו כוללים בין השאר בנייה של דלתות שמפרידות בין האנשים השונים ומסמנות מהו המרחב הפרטי של כל אדם ומהו המרחב הציבורי. בחירה של דלתות מעוצבות למקום העבודה שלנו יכולה להפוך את היחסים בתוך מקום העבודה למתורבתים יותר.

קטלוג דלתות פנים של חמדיה >>

איך בחירה של דלת מעוצבת יכולה לשנות את האווירה במשרד שלנו?

בחירה של דלת מעוצבת יכולה לשנות מאוד את האווירה במשרד שלנו. כאשר אנחנו מעצבים את המשרד שלנו אנחנו צריכים לעצב אותו באופן שיהיה יצירתי מאוד. עיצוב יצירתי של המשרד שלנו יוכל להפוך את המשרד שלנו למקום שיש בו הרבה מאוד מרחב.

כאשר אנחנו בוחרים את הדלתות במשרד שלנו כדאי לנו לבחור דלתות זכוכית שמצד אחד הופכות את האווירה במשרד לאווירה שיש בה גבולות ומצד שני יש בה תחושה של חופש ושותפות.

האם דלתות משפיעות על האווירה שיש במקום העבודה?

אז איך בדיוק דלתות משפיעות על האווירה שיש במקום העבודה? דלתות יכולות להפוך את האווירה במקום העבודה שלנו לאווירה של צוות מגובש. לעיתים דווקא כאשר יש גבולות ולכל עובד יש את המשרד שלו האווירה במשרד יכולה להיות טובה יותר.

הצבת גבולות לעובדים או דלתות בכניסה לכל משרד יכולה לגרום לעובדים לתפקד טוב יותר בתפקיד שלהם. הדלתות יכולות לאפשר לכל עובד להרגיש בטוח יותר במרחב שיש לו לבצע את התפקיד שלו. דלתות מעוצבות יכולות לתרום לאסתטיקה של המשרד ולהפוך אותו למשרד שנעים יותר לעבוד בו.

לא רק דלת: על משמעות הדלתות והעיצוב שלהן

דלתות הם הרבה יותר מרק פתח כניסה ויציאה מהמשרד וממנו. לדלתות יש משמעות חברתית, היררכית ומערכתית בכל משרד ובכל ארגון. הדלתות גורמות לעובדים לחשוב רגע אחד לפני שהם פונים למנהל שלהם.

הדלתות מכניסות סדר למקום העבודה והן הופכות את העבודה למאורגנת יותר. כאשר אנחנו בוחרים דלתות מעוצבות למשרד שלנו אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו רוצים דלתות מזכוכית או מעץ או אולי מפלדה. עלינו להחליט מה יהיה הצבע של הדלתות ואנחנו צריכים להיות מודעים לכך שהצבע של הדלתות יכול להשפיע על האווירה שיש במשרד שלנו.

איך דלתות מעוצבות יכולות לפתוח לנו אפשרויות חדשות בתחום העסקים?

דלתות מעוצבות יכולות לפתוח לנו אפשרויות חדשות בתחום העסקים. אם אנחנו רוצים לשפר את אופן העבודה במשרד שלנו הדבר הראשון שאנחנו יכולים לעשות הוא ליצור משרד לכל עובד – משרד של ממש עם דלת.

באופן זה העובדים שלנו יוכלו לקחת יותר אחריות על התפקיד שלהם ויהיה להם קל יותר להתרכז במשימות שלהם. העיצוב של הדלתות יכולה להשפיע על אופי העבודה שלה העובדים שלנו, לכן כדאי לבחור עיצוב יצירתי ומעורר השראה.

ישיבה על היום במשרד מול דלת לבנה או דלת בצבע עץ יכולה להיות משעממת מאוד ואפילו מתסכלת. אם אנחנו רוצים להמריץ את העובדים שלנו ולהעניק להם אנרגיה בכל יום עבודה מחדש אנחנו יכולים לבחור להם דלתות משרד צבעוניות יותר.

קטלוג דלתות פנים של חמדיה >>