דלתות כניסה קו אפס – כל מה שחשוב לדעת

אחד האלמנטים הפונקציונאליים והעיצוביים החשובים ביותר בעיצוב הבית שלכם הוא דלת הכניסה. זה הפריט הראשון שרואה כל מי שמגיע אליכם, וההזדמנות שלכם לצאת באמירה עיצובית.

דלתות כניסה קו אפס נפוצות מאוד בעולם המערבי והן הדלתות האהובות ביותר כיום על אדריכלים ומעצבי פנים. סגנון עיצובי זה (קו אפס) הגיעה לישראל רק בשנים האחרונות וכבר דלתות אלה תפסו תאוצה משום שהן משלבות בין עיצוביות בלתי נגמרת והתכתבות עם החלל, לבין פונקציונאליות בזכות תכונות כמו: עמידות בפני נזקי מזג האוויר, בידוד מרעשים ועוד.

מה זה דלתות כניסה קו אפס?

דלת קו אפס היא דלת אשר מותקנת בצורה מושלמת בהתאם למידות הדלת, ללא משקופים ובאותו קו של הדלת כך שנוצר מראה נקי, אלגנטי ומרשים תוך כדי קבלת דלת כניסה בהמשכיות מלאה עם הקיר.

בעלי מקצוע רבים מכנים דלתות כניסה קו אפס בשם "דלת נסתרת", משום שהיא מותקנת ללא שימוש במשקוף ו/או צירים.

הכירו את דלתות כניסה קו אפס מבית חמדיה >>

באילו מידות ניתן להזמין את הדלתות?

דלתות הכניסה שלנו מיוצרות במפעל רשפים באשקלון בהזמנה אישית. ניתן להזמין ממבחר דלתות קו האפס שלנו עד גובה 2.85 מטר כאשר רוחב כנף בודד יכול להגיע עד 1.32 מטר.

מאילו חומרים עשויות הדלתות?

חיפוי דלת הכניסה והקירות מסביב לדלת נעשים במגוון חיפויים, כשהבולטים בהם ברשת דלתות חמדיה הם: HPL, ציפחה (קליפת אבן) ואלומיניום. אחד היתרונות הבולטים אצלנו הוא עובי החיפויים של הציפחה והאלומיניום שמגיע ל- 6 מילימטרים, מה שמגן על הדלת מפני פגיעות, למשל של ילדים, אופניים.

העובדה שלא מדובר במילוי חלול משמעותה הגנה על הדלת כך שהיא עמידה יותר מפני נזקי הזמן וכן מפני מזג האוויר. החיפויים עמידים לשמש ולגשם.

בנוסף, הצירים וגוף הדלת הם מפרופילים אירופאיים, כך שאיכות הדלתות היא גבוהה ביותר. זה בא לידי ביטוי בכך שגוף הדלת קל ונוח לפתיחה. הדלת נטרקת טוב, ללא סכנה לילדים בהשוואה לדלתות אחרות.

מדוע אדריכלים ומעצבים ממליצים על דלתות קו אפס?

דלתות קו אפס מעניקות מראה נקי, אסתטי ומודרני לבית, וכמובן – מרשים. מעצבי פנים בוחרים לעשות שימוש בדלתות הללו משום שהן משתלבות באופן טבעי בעיצוב הקיר ואינן מעפילות על המראה הכללי כפי שדלת רגילה עושה לפעמים. דלתות כניסה מסוג זה יוצרות חזות מפוארת, והעיצוב ממחיש את התחכום שבתכנון הבית שלכם.

ברשת דלתות חמדיה תוכלו למצוא מגוון דלתות כניסה קו אפס בעיצובים ייחודיים המתכתבים עם סגנון העיצוב המועדף עליכם: מודרני, מינימליסטי, כפרי ועוד.

צפו בקטלוג דלתות הכניסה של חמדיה >>